Nu borjar nytt aventyr..

om ca tio minuter ska jag och Viks ge oss ut pa de Sydafrikanska vagarna.. Hon sitter vid ratten och jag ska beratta for henne att hon ska halla sig pa vanstersidan.. ;) Vi hade lite strul med bilhyrandet men nu ar det ordnat, sa medan den tvattas och stadas har vi atit frukost annu en gang pa cafeet med den goda espressobanandrinken, idag med en toasted bagel till, mycket gott!

Nar vi lamnade Ps hus igarkvall korde vi hem och poolade en stund, tyvarr lag poolomradet i skugga sa det blev ingen langre stund. Sedan stack jag och Viks till News cafe och drack mycket goda cosmos till den underbara salladen, en harlig kvall!

Nu ska vi alltsa bege oss till Pilansberg och sova dar en natt i talt, spannade! Viks har kort lite innan och jag ar mycket, mycket imponerad av hennes korning sa det ska nog ga bra :) Vi kommer alltsa hem igen nan gang imorgon, tisdag och sedan pa onsdag ska vi flyga till Kapstaden och sova dar i fyra natter, sa ja, nu borjar val det intensiva I think! Take care dar hemma!

Kommentarer
Postat av: B-skog!

Gott att du har möljligheten att njuta så mycket. Det gläder oss alla som har vinterkyla och mycket snö:) Hoppas på många bilder när du kommer hem!

Kramar från oss alla till dig! <3

2010-02-15 @ 21:19:47
Postat av: Morfar

Hej Ida,

Härligt att höra vad du skrivet, Jag njuter med dig. Vilka fantastiska upplevelser! Jag vet inte? Jag avundas dig?!Det är Babsan som skriver och jag sitter bredvid och dricker kaffe o äter semla, det är ju fettistisdag här hemma.Njut Ida o ha de bra Många kramar från Morfar

2010-02-16 @ 19:24:48
Postat av: Jessica L

Låter som du har det precis så bra som du förtjänar, underbart!!!

Njuuut för oss oxå!

Kramar från fam L

2010-02-16 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0