Blått, blåare, blåast

Nya tapeterna äntligen på plats! Jättehärlig färg, riktigt nöjd är jag! Jag var lite orolig ett tag att det skulle bli konstig färg när de flesta andra mest snackar vitt, men jag älskar färgen blå och tycker om möjligt ännu mer om lägenheten nu. Såklart blev jag ju väldigt sugen på en runda på IKEA.. Det är tur de har öppet länge, kanske blir en runda efter skolan.. Det är ju sådan lyx att ha cykelavstånd dit!

Helgen blev precis så underbart härlig som jag trodde. Bara jag får vara med Robban så mår jag så bra. Jag känner mig så lugn och trygg och harmonisk att jag aldrig vill att han ska åka ifrån mig. För att inte bli knäpp av saknad satte jag mig på bussen till Oskarshamn eftersom de skulle fixa i lägenheten. Hade riktigt mysigt i två nätter med massa tjej- och hundsnack. Lite rolig agilityträning på det slår ju aldrig fel!

jag har även hunnit vara på Ica och nu har jag extrajobb! Känns riktigt roligt och jag ser fram emot att börja, känns som om jag kommer trivas bra där med den personalen.

Bilder på de nya väggarna kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med allt Idaflyt fortsätter du att sväva runt i det blå!!!

2010-09-07 @ 19:20:45
Postat av: Babs o comp

blått är flott....nyfiken på dina bilder. Kul att du blev nöjd, det är det viktigaste. Din glädje smittar...Kram från Moster

2010-09-07 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0