Nervositeten..

..fullständigt flög på mig när jag vaknade imorse. Första gången jag tittade på klockan var den 03.36..Nu lite i sju tyckte jag att det var lika bra att gå upp och fixa det sista så jag i alla fall slipper stressa. Ska för sista gången på ett tag dra på mig underställ, extra kläder, tjock jacka, vantar, halsduk & mössa och bege mig ut en ordentlig runda med Lennie, det behöver han.. Jag hoppas verkligen att han inte river huset under dessa två veckor jag är borta, lite orolig är man ju.

Jag vet inte varför jag blev så nervös nu, det är mest att det enda man har som bokning är ett litet nummer på en lapp..Tänk om det strular? Så står man där rent själv och får tunghäfta.. Som tur är kom ju snön igår så idag ska det väl gå bra att ta sig till Kastrup, mina snälla föräldrar skjutsar mig till Svågertorp.

Jag har så länge sett fram emot den här resan och nu kan jag knappt fatta att om ett dygn så är jag verkligen där nere och ger Viktoria en stoooor kram. Jag hoppas flygresan blir okej, jag brukar ha en tendens till att tycka det är jobbigt att sitta stilla för långa perioder men eftersom det är nattetid hoppas jag kunna sova lite..

Nu är det nog svamlat för nu ska jag ge mig ut i kylan och njuta av tanken på att imorgon går jag i linne och ballerinaskor :) Jag ska försöka locka med mig lite vår med mig hem när jag är tillbaka om två veckor :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Men hallå varför har du inte skvallrat om att du skaffat blogg??

SKOJSIGT ju!



Hoppas nu du får en underbar resa ner till värmen!

Ser fram emot att höra allt om det!!! och se en massa bilder!!



Många kramar från hela familjen



ps. skoj att läsa om din födelsedagshelg- den lät kanon trots att den inte blev som planerat

2010-02-11 @ 09:07:38
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Mandaa

Ohhh denna bloggen ska jag följa stenhårt ;) ha det underbart i värmen! Hoppas vi kan träffas när du kommer hem !

Puss&Kram

2010-02-11 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0