Snart bar det hemat..

..och det med kluvna kanslor. Har haft det sa himla bra man bara kan ha det, varmen ar underbar! Samtidigt sa borjar jag langta hem, inte till snon men en hel del annat :)

Dock har jag lyckats branna mig lite igen, haha! Denna gangen klarade sig axlarna men mage och rygg.. Vi skulle bara ligga en timme vid poolen igar, och solen var knappt framme men ja, lunchen var blev installd sa det blev typ tva timmat langre :P och jag fjallar som en orm pa axlarna! Sa den lilla bruna farg jag har fatt ar snart borta..

Hela sondagen gick at till att resa hem till joburg, vi fick vanta laaaange pa flygplatsen eftersom vi var tvugna att lamna tillbaka bilen. Jag slumrade lite och Viks laste. Vi var i Joburg vid sextiden, blev hamtade av Linah och P, hem och piffade till oss sedan mot prinsens place.. Spannande! Jag var ju lite nervos for jag visste ju inte riktigt hur man umgas med kungligheter och dessutom tycker jag ju inte att man engelska ar den basta sa det hindrar mig lite.. Denna prins ar alltsa en prins av Nigeria och P haller pa att designa ett b&b till honom.. Denna prins ar mycket, mycket rik..

Sorry hade tankt skriva mycket langre men nu ska vi sticka till en marknad for att sedan kora mig till flyget, typ tre timmar innan jag behover vara dar pga trafiken!

Ar snart hemma hos er i snon :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Ska bli kul att få hem dig igen! Hoppas du får en bra hemresa! Ses på lördag! KRAM

2010-02-24 @ 13:37:36
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0