Turistiga till tusan

Idag har vi gjort bland det mest turistiga man kan gora i Sydafrika, besokt Cape point och Godahoppsudden.. korde langs kusten ner och det var nog den vackraste natur och omgiving jag har sett.. Jag satt bara med vidoppna ogon och insop allt det vackra, sa Viks fick saga till mig att jag fick komma ihag att fota lite ocksa..!

Ar lite om i fotterna efter att ha gatt upp pa Cape point, en ganska lang och brant stigning, men det var det vart! Wow vilken utsikt! Helt underbart!

Nu ska vi kora till en annan stadsdel, Waterfront och forsoka hitta en restaurang med bra utsikt sa vi kan titta pa solnedgangen :) imorgon blir det robben island!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0