Uuuunderbart!

Har ar alldeles lagom varmt och skont! Superharligt!
Just nu sitter vi hos P, Linahs pojkv'n och vantar pa att han ska bli fardig sa ska vi ut och ata pa en KYDDrestaurang Kott alltsa :)
Flygresan gick jattebra, jag var ju lite nervos men allt gick bra, lite rorigt i paris men helt okej, lite orolig blev ajg nar viks drojde med att komma och hamta mig och min mobil inte fungerar har, men ajg fick tag pa en snall tant som hjjalpte mig :)
har redan hunnit sola och bada i poolen, ovely!
bli langre en annan gang, har redan massor att beratta saklart men vi ska sticka nu..

Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Åh vad underbart det låter med värme....

Här hemma blåser det och snöar igen för fullt :(

att det inte kan sluta nån gång...



ha nu en underbar semester!!! Ser fram emot fler uppdateringar!!!

Kram från oss

2010-02-12 @ 21:42:08
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Anna G

Härligt syrran!! Njut nu massor!!! Vi ska iväg och åka skidor, snacka om kontraster! KRAMAR

2010-02-13 @ 08:43:03
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0